Czynniki mające kluczowe znaczenie na atrakcyjną cenę naszych usług:

  • Brak pośrednictwa i podwykonawców!
    Z naszych doświadczeń wynika, że stosowanie tego typu praktyk może podnosić koszt usługi nawet o ponad 50%.
    Oznacza to, że na ponoszone przez Państwo koszty za usługi archiwizacyjne mogą składać się w głównej mierze prowizje dla pośredników, a tylko w mniejszej części faktyczny koszt realizacji usługi.
    Nasza firma nie korzysta z usług podwykonawców i nie przekazuje zleceń firmom zewnętrznym, co pozwala zaoszczędzić nawet 50% ceny.

  • Materiały archiwizacyjne tj. pudła, teczki, klipsy, etykiety...
    Materiały pochodzą prosto od producenta, pozbawione są zbędnych elementów (np. nadruków, opisów, ramek, kolorów) ale zarazem są trwałe, estetyczne, jednolite i funkcjonalne.
    Są one także zalecane przez Archiwa Państwowe jako materiały spełniające wszystkie kryteria i wymogi jakościowe.

  • Własne narzędzia pracy niezbędne do wykonywania usług archiwizacyjnych np. komputery, drukarki. Nie wypożyczane, nie leasingowane co również obniża koszt naszych usług.

  • Struktura organizacyjna - nie posiadamy zbędnej wewnątrzfirmowej rozbudowanej struktury organizacyjnej generującej duże koszty działalności firmy.
    Ma ona dosyć znaczny wpływ na końcową cenę usługi.
    Nasz sposób pracy i organizacja minimalizuje większość kosztów związanych z nadmiernie rozbudowaną administracją co przekłada się na niższą cenę usługi.
  • Duże doświadczenie w branży archiwistycznej zdobywane OD PONAD 20 LAT w różnego rodzaju archiwach, firmach i instytucjach prywatnych i państwowych.
    Wiemy jakie problemy można napotkać podczas pracy i wiemy jak je rozwiązywać.
    Mamy opracowane własne rozwiązania, sposób organizacyjny i techniki pracy.

 

M.in. te właśnie czynniki zebrane łącznie w dużym stopniu wpływają na zmniejszenie kosztów i składają się na naszą atrakcyjność cenową.

 

Oprócz atrakcyjnej ceny, jako współpracownicy i podwykonawcy renomowanych firm archiwizacyjnych  wykonywaliśmy usługi archiwizacyjne dla szkół, przedszkoli, różnego rodzaju firm i instytucji prywatnych i państwowych, spółek giełdowych, funduszy, fundacji, banków, fabryk i wielu innych jednostek (często renomowane firmy nie mają własnych archiwistów tylko korzystają z usług podwykonawców).

Mają Państwo gwarancję wykonania usługi na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do współpracy.

Zapoznaj się z naszą ofertą

archiwizacja dokumentów warszawa archiwizowanie dokumentacji szkolenia archiwalne archiwistyczne przechowywanie przechowalnictwo instrukcja kancelaryjna rzeczowy wykaz akt normatywy kancelaryjne kancelaryjno-archiwalne archiwalna pudła teczki bezkwasowe firma archiwizacyjna wpisywanie wprowadzanie danych usługi archiwizacyjne warszawa materiały do archiwizacji klipsy obsługa archiwum niszczenie brakowanie skanowanie tanio niedrogo warszawa

KONTAKT
PRIME-PROGRESS
ul. Białowieska 14/18
04-063 Warszawa
tel: 883 066 070
e-mail: [email protected]
NIP: 1131931260
REGON: 142745141
CIEKAWOSTKI :)

PRIME-PROGRESS W LICZBACH:

  • Działamy na rynku od 14 lat i dostarczyliśmy usług setkom zadowolonych Klientów
  • ponad 61 000 metrów bieżących zarchiwizowanych i uporządkowanych dokumentów (kat. A i kat. B) (odległość od Pałacu Kultury do Płońska)
    (1 830 000
    kg. dokumentacji) 😳
  • ponad 25 000 metrów bieżących zniszczonych dokumentów
    (ok. 750 000 kg (750 ton papieru) tj. ciężar ok. 208 słoni 😮 )
  • Przeszkoliliśmy ponad 1 000 osób ze stosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych, archiwizacji dokumentów i obsługi archiwum
  • Ponad 500 Klientów z firm prywatnych i państwowych, fundacji, placówek oświatowych, jednostek budżetowych i innych...
  • Wysłaliśmy do Klientów ponad 55 000 kg (55 ton) materiałów archiwizacyjnych (teczki i pudła bezkwasowe, pudła do kat. B, pudła zbiorcze, klipsy archiwizacyjne, segregatory, itp... - jest to tyle co waży Boeing 737)